
POZIOM STUDIÓW: Studia podyplomowe
KIERUNEK STUDIÓW: Psychologia biznesu dla menadżerów
CZAS TRWANIA STUDIÓW: 2 semestry
TRYB STUDIÓW: On-line / Hybrydowo
FORMA STUDIÓW: Niestacjonarne
UCZELNIA: Staropolska Akademia Nauk Stosowanych – Kielce / studia na mocy umowy z ECES Vademecum realizowane w Nysie
Dla kogo
Studia adresowane są między innymi do przyszłych managerów, przedsiębiorców, pracowników działu marketingu i zarządzania zasobami ludzkimi oraz analityków rynku, absolwentów studiów wyższych posiadających tytuł magistra lub licencjata.
Treści kształcenia
Psychologia biznesu to nauka, która łączy wiedzę z obszaru psychologii ogólnej (motywacji, emocji, uczenia się itp.) z wiedzą na temat komunikacji w biznesie, rekrutacji, doradztwa zawodowego, motywowania i oceny pracowników, kształtowania ich ścieżek kariery i rozwoju odpowiednich kompetencji. Dostarcza wielu praktycznych treści z szeroko rozumianej psychologii konsumenta i marketingu dotyczących np. mechanizmów zachowań ludzi w różnych formach działalności biznesowej czy procesów zachodzących u człowieka pod wpływem oddziaływań marketingowych.
Poznając mechanizmy psychologiczne leżące u podłoża naszych zachowań, nie tylko łatwiej zrozumieć innych, ale również działać w biznesie skutecznie i jednocześnie z satysfakcją dla pracowników.
Ogólna liczba godzin – 400
Podstawa prawna
Rozporządzenie MNiSW z dnia 27 września 2018r. w sprawie studiów (poz. 1861) na podst. Art. 81 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. (Dz.U. poz. 1668).
Warunkiem ukończenia studiów
Warunkiem ukończenia studiów jest uczestnictwo w zajęciach, zdanie egzaminów i uzyskanie zaliczeń przewidzianych w planie studiów.