Marketing internetowy

KIERUNEK STUDIÓW: Marketing internetowy

POZIOM STUDIÓW: Studia podyplomowe

CZAS TRWANIA STUDIÓW: 2 semestry

TRYB STUDIÓW: On-line

FORMA STUDIÓW: Niestacjonarne

UCZELNIA: Staropolska Akademia Nauk Stosowanych – Kielce / studia na mocy umowy z ECES Vademecum realizowane w Nysie

Dla kogo:

Specjalność kierowana jest do wszystkich, którzy chcą podjąć pracę w firmach, korporacjach, organizacjach non profit, administracji na stanowiskach związanych z działalnością marketingową z wykorzystaniem Internetu. Również do osób planujących prowadzenie indywidualnej działalności gospodarczej poprzez oferowanie usług marketingowych w sieci oraz wszystkich zainteresowanych tym kierunkiem absolwentów studiów pierwszego,  drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.

Kwalifikacje:

Absolwent identyfikuje cele i możliwości marketingu internetowego przedsiębiorstwa, identyfikuje i charakteryzuje grupę docelową internetowej kampanii marketingowej oraz przygotowuje plan zautomatyzowanej internetowej kampanii marketingowej. Tworzy diagramy procesów i listy instrukcji dla systemów „marketing automation”, przygotowuje wytyczne dotyczące przekazu marketingu internetowego, np. dla grafika. Samodzielnie tworzy nośniki przekazu marketingu internetowego,

Podstawa prawna:

Rozporządzenie MNiSW z dnia 27 września 2018r. w sprawie studiów (poz. 1861) na podst. Art. 81 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. (Dz.U. poz. 1668)

Warunek ukończenia studiów:

Warunkiem ukończenia studiów jest uczestnictwo w zajęciach, zdanie egzaminów i uzyskanie zaliczeń przewidzianych w planie studiów, a także uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu dyplomowego.

Treści kształcenia:

  • Podstawy zarządzania i marketingu,
  • Podstawy przedsiębiorczości i innowacji,
  • Analiza modeli biznesowych,
  • Stosowanie programów komputerowych w analizie biznesowej i e-biznesie,
  • Socjologia mediów i reklamy,
  • Zarządzanie projektami w sieci,
  • Projektowanie i zarządzania stroną Internetową,
  • Komunikacja w biznesie,
  • Programowanie i realizowanie działań marketingowych w sieci,

    Ogólna liczba godzin – 400

Koordynator mgr Magdalena Ziółkowska

  • tel. 77 409 04 58
  • tel. 77 435 12 54 w.33
  • tel. kom. 691 564 567
  • e-mail: dos@poznanska.nysa.pl

Podobne kierunki

Uzupełnij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej

Przeglądając naszą stronę internetową bez zmian w swojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki temu nasz serwis internetowy może być maksymalnie bezpieczny i wygodny. Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z Polityki Prywatności.