PROGRAM
- Podstawy psychologii rozwojowej dzieci i młodzieży
- Podstawy psychologii społecznej
- Funkcjonowanie dzieci i młodzieży w systemach społecznych (rodzina, szkoła, grupa rówieśnicza)
- Psychologia kryzysu i interwencji kryzysowej
- Podstawy psychologii klinicznej dzieci i młodzieży (całościowe zaburzenia rozwoju, zaburzenia depresyjne i lękowe, zaburzenia zachowania i emocji, zaburzenia tożsamości płciowej, uzależnienia behawioralne, zachowania presuicydalne i autoagresywne)
- Elementy diagnozy psychologicznej dzieci i młodzieży
- Pomoc psychologiczna, w tym psychoedukacja i interwencja kryzysowa
- Wsparcie dziecka zagrożonego przemocą i agresją rówieśniczą
- Psychoprofilaktyka zachowań ryzykownych
- Tworzenie systemów wsparcia dla dzieci i młodzieży w kryzysie
Liczba godzin: 170
Informacje dodatkowe
- Kandydaci powinni posiadać co najmniej wyższe wykształcenie
- Czas trwania: 2 semestry
- Podstawa zaliczenia: studia kończą się egzaminem po każdym semestrze studiów