Program nauczania: Marketing internetowy

Treści kształcenia:

  • przedsiębiorczości i innowacji w marketingu
  • analizy modeli biznesowych,
  • programów komputerowych w analizie biznesowej i e-biznesie,
  • badania rynku, socjologii mediów i reklamy
  • projektowania i zarządzania stroną internetową ,zarządzania projektami w sieci
  • programowania i realizowania działań marketingowych w sieci,
  • wykorzystywania Internetu do sprzedaży i komunikacji z klientami,
  • programowania kampanii marketingowych w Internecie,
  • budowaniu marki i działaniach PR w Internecie

 

Kwalifikacje:

  • poznanie najlepszych technik i narzędzi  marketingowych
  • nabycie wiedzy i umiejętności realnie podnoszących kwalifikacje na rynku pracy
  • nabycie umiejętności budowania strategii marketingowych i ich wdrażania
  • nabycie umiejętności tworzenia procesów marketingowych w organizacjach

Przeglądając naszą stronę internetową bez zmian w swojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki temu nasz serwis internetowy może być maksymalnie bezpieczny i wygodny. Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z Polityki Prywatności.