
KIERUNEK STUDIÓW: Menadżer sportu i turystyki
POZIOM STUDIÓW: Studia podyplomowe
CZAS TRWANIA STUDIÓW: 2 semestry
TRYB STUDIÓW: On-line
FORMA STUDIÓW: Niestacjonarne
UCZELNIA: Staropolska Akademia Nauk Stosowanych – Kielce / studia na mocy umowy z ECES Vademecum realizowane w Nysie
Dla kogo:
Studia adresowane są do osób funkcjonujących lub zamierzających skutecznie funkcjonować w obszarze kultury fizycznej: klubów sportowych, ośrodków sportu i rekreacji, stowarzyszeń kultury fizycznej, w tym polskich związków sportowych, nowo powstających organizacji sportu, przedsiębiorstw, które planują inwestycje w sport lub są potencjalnymi sponsorami, organizacji sportowych, pracowników jednostek samorządu terytorialnego zajmujących się sportem w regionie. a także absolwentów (zwłaszcza uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego), którzy chcą się specjalizować w zarządzaniu i marketingu sportowym.
Cel kształcenia
Celem prowadzonych studiów jest profesjonalne doskonalenie kadr w dziedzinie zarządzania kulturą fizyczną
Podstawa prawna:
Rozporządzenie MNiSW z dnia 27 września 2018r. w sprawie studiów (poz. 1861) na podst. Art. 81 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. (Dz.U. poz. 1668)
Kwalifikacje zawodowe:
Absolwent studiów uzyskuje kwalifikacje/uprawnienie dające prawne podstawy do prowadzenia klubów, ośrodków sportowych, ośrodków sportu i rekreacji, klubów rekreacyjnych.
Po ukończeniu studiów absolwent uzyskuje dyplom Managera Sportu
Warunek ukończenia studiów:
Warunkiem ukończenia studiów jest uczestnictwo w zajęciach, zdanie egzaminów
i uzyskanie zaliczeń przewidzianych w planie studiów, a także uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu dyplomowego.
Treści kształcenia:
Program studiów obejmuje:
- Podstawy zarządzania i finansów. Wprowadzenie do zarządzania
Podstawy finansów przedsiębiorstwa. Podstawy zarządzania projektami Project management
- Uwarunkowania funkcjonowania organizacji sportowych
Program Rozwoju Sportu. Europejskie systemy zarządzania w sporcie na tle systemu zarządzania sportem w Polsce
- Zarządzanie organizacjami sportowymi. Modele biznesowe – koncepcja i rodzaje
Modele biznesowe organizacji sportowych. Zasady dobrego rządzenia w sporcie
Internacjonalizacja organizacji sportowych. Zarządzanie klubem sportowym .
Współpraca organizacji sportowych z Jednostkami Samorządu Terytorialnego.
Organizacja zawodowych klubów sportowych.
Zarządzanie zasobami ludzkimi w zawodowym klubie sportowym. Wstęp do coachingu
4, Organizacja i zarządzanie turystyką. Obsługa ruchu turystycznego.
Kontakt

Koordynator mgr Magdalena Ziółkowska
- tel. 77 409 04 58
- tel. 77 435 12 54 w.33
- tel. kom. 691 564 567
- e-mail: dos@poznanska.nysa.pl