Menadżer sportu i turystyki

KIERUNEK STUDIÓW: Menadżer sportu i turystyki

POZIOM STUDIÓW: Studia podyplomowe

CZAS TRWANIA STUDIÓW: 2 semestry

TRYB STUDIÓW: On-line

FORMA STUDIÓW: Niestacjonarne

UCZELNIA: Staropolska Akademia Nauk Stosowanych – Kielce / studia na mocy umowy z ECES Vademecum realizowane w Nysie

Dla kogo:

Studia adresowane są do osób funkcjonujących lub zamierzających skutecznie funkcjonować w obszarze kultury fizycznej: klubów sportowych, ośrodków sportu i rekreacji, stowarzyszeń kultury fizycznej, w tym polskich związków sportowych, nowo powstających organizacji sportu, przedsiębiorstw, które planują inwestycje w sport lub są potencjalnymi sponsorami, organizacji sportowych, pracowników jednostek samorządu terytorialnego zajmujących się sportem w regionie. a także absolwentów (zwłaszcza uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego), którzy chcą się specjalizować w zarządzaniu i marketingu sportowym.

Cel kształcenia

Celem prowadzonych studiów jest profesjonalne doskonalenie kadr w dziedzinie zarządzania kulturą fizyczną

Podstawa prawna:

Rozporządzenie MNiSW z dnia 27 września 2018r. w sprawie studiów (poz. 1861) na podst. Art. 81 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. (Dz.U. poz. 1668)

Kwalifikacje zawodowe:

Absolwent studiów uzyskuje kwalifikacje/uprawnienie dające prawne podstawy do prowadzenia klubów, ośrodków sportowych, ośrodków sportu i rekreacji, klubów rekreacyjnych.
Po ukończeniu studiów absolwent uzyskuje dyplom Managera Sportu

Warunek ukończenia studiów:

Warunkiem ukończenia studiów jest uczestnictwo w zajęciach, zdanie egzaminów
i uzyskanie zaliczeń przewidzianych w planie studiów, a także uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu dyplomowego.

Treści kształcenia:

Program studiów obejmuje:

  1. Podstawy zarządzania i finansów. Wprowadzenie do zarządzania

Podstawy finansów przedsiębiorstwa. Podstawy zarządzania projektami Project management 

  1. Uwarunkowania funkcjonowania organizacji sportowych

Program Rozwoju Sportu. Europejskie systemy zarządzania w sporcie na tle systemu zarządzania sportem w Polsce

  1. Zarządzanie organizacjami sportowymi. Modele biznesowe – koncepcja i rodzaje

Modele biznesowe organizacji sportowych. Zasady dobrego rządzenia w sporcie

Internacjonalizacja organizacji sportowych. Zarządzanie klubem sportowym .

Współpraca organizacji sportowych z Jednostkami Samorządu Terytorialnego.

Organizacja zawodowych klubów sportowych.

Zarządzanie zasobami ludzkimi w zawodowym klubie sportowym. Wstęp do coachingu

4,  Organizacja i zarządzanie turystyką. Obsługa ruchu turystycznego.

Koordynator mgr Magdalena Ziółkowska

  • tel. 77 409 04 58
  • tel. 77 435 12 54 w.33
  • tel. kom. 691 564 567
  • e-mail: dos@poznanska.nysa.pl

Podobne kierunki

Uzupełnij poniższy formularz, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej

Przeglądając naszą stronę internetową bez zmian w swojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki temu nasz serwis internetowy może być maksymalnie bezpieczny i wygodny. Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z Polityki Prywatności.