
mgr Jaskólska Elżbieta
Edukator, oligofrenopedagog, specjalista do wczesnego wspomagania i edukacji dzieci z autyzmem, logopeda, neurologopeda, terapeuta komunikacji AAC (makaton, piktogramy, PCS), terapeuta terapii jedzenia, behawioralnej, terapii ręki, socjoterapii behawioralno – poznawczej, terapeuta treningu umiejętności społecznych. Posiada uprawnienia do stosowania elementów terapii SI w terapii logopedycznej oraz elektrostymulacji w neurologopedii. Wieloletnie doświadczenie w diagnozie funkcjonalnej dzieci. Od ponad 20 lat pracuje w szkolnictwie specjalnym z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i ze sprzężeniami. Były pracownik Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, doradca metodyczny. Wieloletni wykładowca w Instytucie Studiów Podyplomowych w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, pedagogiki korekcyjnej, wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, edukacji włączającej. Od wielu lat współprowadzi Centrum terapeutyczne – Promyk Nadziei w Nysie dla dzieci i młodzieży z różnymi zaburzeniami i niepełnosprawnościami. Od 10 lat Prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Dzieci Niepełnosprawnych JANEK, twórca i koordynator grupy wsparcia dla rodziców dzieci niepełnosprawnych.

mgr Gos Grzegorz
Współwłaściciel Centrum terapeutycznego Promyk Nadziei Integracja Sensoryczna w Nysie dla dzieci i młodzieży z różnymi zaburzeniami i niepełnosprawnościami. Pedagog specjalny, oligofrenopedagog, socjoterapeuta, specjalista ds. terapii dzieci ze spektrum autyzmu, terapeuta SI, terapeuta ręki, terapeuta bioffedback, terapeuta behawioralny, terapeuta TUS. Od 20 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami w rozwoju psychicznym w Zespole Placówek Specjalnych w Nysie.

mgr Pinkiewicz Renata
oligofrenopedagog, terapeuta integracji sensorycznej, wieloletni nauczyciel dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Zespole Placówek Specjalnych w Nysie. Wieloletni wykładowca w Instytucie Studiów Podyplomowych w zakresie edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, a także pedagogiki korekcyjnej.