Treści kształcenia:
- Wprowadzenie do psychologii biznesu
- Psychologiczna diagnoza zjawisk i zachowań w organizacji
- Etyczne aspekty pracy psychologa biznesu
- Podstawy psychologii marketingu i zachowań konsumenckich
- Społeczna odpowiedzialność biznesu
- Mediacje i negocjacje w biznesie
- Psychologia rozwoju zawodowego
- Formalne i nieformalne uczenie się w miejscu pracy
- Psychologia zmiany
- Psychologia przedsiębiorczości
- Psychologia innowacyjności i twórczości
- Metodyka szkoleń i warsztatów rozwoju kompetencji zawodowych
- Coaching kariery
- Rekrutacja i selekcja pracowników,
- Ocena pracownicza
- Assessment Centre
- Psychologia motywacji do pracy i dobrostanu zawodowego
- Psychologia stresu i wypalenia zawodowego
- Przywództwo i liderowanie
- Budowanie zespołu pracowniczego
Ogólna liczba godzin: 250
Uzyskane kompetencje:
Absolwenci studiów podyplomowych Psychologia biznesu są przygotowani do zarządzania grupą, potrafią budować efektywny zespół pracowników, wiedzą jak posługiwać się zróżnicowanymi i komplementarnymi narzędziami i technikami służącymi rozwojowi kompetencji zawodowych, potrafią skutecznie przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu, a także wzmacniać odporność psychiczną zespołu w miejscu pracy. Potrafią także projektować a także ewaluować rozwój personelu pracowniczego.
Kwalifikacje:
Studia psychologiczne uczą sprawnego zarządzania i kierowania zespołami ludzi oraz dobierania kadr. Zdobyte w trakcie studiów umiejętności pomogą efektywnie zarządzać przedsiębiorstwem, rozwiązywać pojawiające się w pracy problemy i konflikty oraz wykorzystywać psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu podczas negocjacji, co pomaga zrozumieć działanie mechanizmów psychologicznych na kluczowe procesy biznesowe, takie jak postrzeganie interpersonalne, postrzeganie pieniądza, czy zachowanie na rynkach finansowych