M E N U

Social Media

Centrum Edukacyjne tworzą:

Baner 2

Pełna oferta ECES "Vademecum" TUTAJ

 

Baner1

Pełna oferta PDN "Vademecum" TUTAJ

 

Baner 32

Pełna oferta ECN "Vademecum" TUTAJ

 

KONTAKT

Centrum Edukacyjne

ul. Poznańska 1

48-300 Nysa

dos@poznanska.nysa.pl

tel. 77 435 12 54

 

 

Formularz kontaktowy >

Bezpłatna Szkoła Policealna

Bezpłatne Liceum Ogólnokształcące

NAS hasla reklamowe

 

Na zaliczenie studenci opracowali hasła reklamowe miejscowości i regionów

 

Studenci studiów podyplomowych Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach na kierunku Nowoczesna Administracja Samorządowa w ramach przedmiotu: Promocja Jednostek Samorządu Terytorialnego realizowanego w WSTH p.k w Nysie opracowali na zaliczenie semestru slogany - hasła reklamowe miejscowości i regionów w których żyją. Ćwiczenia pozwoliły studentom na sprawdzenie pomysłowości, kreatywności i pracy praktycznej przy opracowaniu haseł. Niektórzy wykazali się też zdolnościami plastycznymi.

 

Hasło reklamowe - to jeden z najważniejszych komunikatów, jakie miasto chce przekazać na trwale w świadomości potencjalnych turystów czy inwestorów. Niektóre gminy organizują konkursy na slogan. Cieszą się one zwykle dużą popularnością. Na opracowanie sloganów samorządy przeznaczają niejednokrotnie duże fundusze np. na logo z hasłem "POZnan* Miasto know-how" wydano ok. 300 tys. zł. Slogan powinien być zwięzły, sugestywny, oryginalny i zwracający uwagę odbiorcy. Z badań wykonanych przez Instytut Badawczy IPC w maju 2014 roku na zlecenie "MarketingMiejsca.com.pl" wynika, że aż 52,6 proc. Polaków nie potrafi wymienić żadnego hasła reklamującego miasto. Najlepiej wypadły "Wrocław - miasto spotkań" (13,2 proc. pytanych je znało) i "Zakochaj się w Warszawie" (8,7 proc.). Najmniej przypadły nam do gustu "Olsztyn - ogród z natury" (1 proc.) i "Szczecin Floating Garden" (0,6 proc.). Przedmiot "Promocja Jednostek Samorządu Terytorialnego" w ramach studiów podyplomowych na kierunku Nowoczesna Administracja Samorządowa prowadzi na naszej uczelni mgr Artur Pieczarka. Jak oceniacie pomysły naszych studentów na hasła reklamowe swoich miast i regionów ? Zobaczcie galerię ze zdjęciami.

 

 

01 Copy

02 Copy

03 Copy

04 Copy

05 Copy

06 Copy

07 Copy

08 Copy

09 Copy

10 Copy

11 Copy

12 Copy

13 Copy

14 Copy

15 Copy

16 Copy

17 Copy

18 Copy

19 Copy

zbiorowka Copy

 

Ta strona używa Plików Cookies.

W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia. Przeczytaj o Polityce Plików Cookies. Czytaj więcej…

Zrozumiałem