Szkolenia pedagogiczne otwarte
SZKOLENIA OTWARTE - PEDAGOGICZNE
Harmonogram szkoleń otwartych pedagogicznych na rok 2020 TUTAJ
Terminy szkoleń:
==> Arteterapia - 4 h
03 listopada 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Bajkoterapia jako forma zajęć rewalidacyjnych - 4 h
05 listopada 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Bezpieczeństwo w szkole - 4 h
09 listopada 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Budowa zespołu nauczycieli-umiejętność współpracy i komunikowania- 4 h
10 listopada 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Działania nauczyciela wobec agresji w przedszkolu i szkole - 4 h
17 listopada 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Dziecko z autyzmem i zaburzeniami emocjonalno-społecznymi - 4 h
19 listopada 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Elementy terapii ręki- 4 h
24 listopada 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Jak radzić sobie ze stresem?- 4 h
26 listopada 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Leworęczność u dzieci- 4 h
01 grudnia 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Matematyka w krótkich spodenkach- 4 h
03 grudnia 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Pierwsza pomoc przedmedyczna- 4 h
08 grudnia 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Praca z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim- 4 h
10 grudnia 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Rodzice w przedszkolu i szkole – jak pozyskać do współpracy trudnych rodziców?- 4 h
15 grudnia 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Terapia schematów - 4 h
17 grudnia 2020 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Uczeń z zespołem Downa, metody pracy oparte na najnowszych badaniach - 4 h
05 stycznia 2021 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Wspieranie w rozwoju dziecka przedszkolnego i w młodszym wieku szkolnym- 4 h
07 stycznia 2021 r. godz. 16:00 - formuła online
==>Zaburzenia mowy u dzieci- 4 h
12 stycznia 2021 r. godz. 16:00 - formuła online
Kontakt:
Placówka Doskonalenia Nauczycieli "Vademecum"
mgr Magdalena Gromala
- 691 564 567
- 77 409 04 59
- 77 435 12 54 wew. 24
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.